24/7 een hulplijn in noodsituaties
Voorkomt escalaties
Efficiënte oplossing
Bereikbaarheidsdienst
Heeft de zorgvrager geen individuele aansluiting, maar is er soms wel behoefte aan ondersteuning? En is er niet altijd een begeleider van uw organisatie bereikbaar? Dan is het via onze bereikbaarheidsdienst mogelijk om 24/7 een beroep te doen op DigiContact. Op deze manier hoeft u geen eigen bereikbaarheidsdienst te organiseren. U ontlast uw medewerkers en biedt zorgvragers toch de mogelijkheid om dag en nacht een begeleider te (beeld)bellen in noodsituaties.
Voor wie
Onze bereikbaarheidsdienst is bedoeld voor zorgvragers die geen individuele aansluiting hebben, maar toch soms een hulplijn nodig hebben. Dit kunnen bewoners zijn van locaties waar niet 24/7 begeleiding aanwezig is. De bereikbaarheidsdienst is ook geschikt voor zelfstandig wonende mensen, als extra zekerheid in noodsituaties. Door onze inzet kan bijvoorbeeld de nachtdienst vervangen worden door een slaapdienst. Begeleiding via beeldbellen is een efficiënte oplossing, waardoor er overdag meer zorg ingezet kan worden.
Wilt u voor iedere bewoner een eigen aansluiting op DigiContact? Kijk dan op de pagina Begeleiding op afstand.
Voordelen
- 24/7 bereikbaarheid voor zorgvragers
- Voorkomen van escalaties
- Vervanging bereikbaarheidsdienst binnen de eigen organisatie
- Efficiënte oplossing