Corona

Hier vindt u informatie over de wijze waarop wij in deze periode werken.

 

Groeiende behoefte DigiContact tijdens Corona

Het bieden van 24/7 begeleiding via beeldbellen is onze core business. Sinds 2014 kunnen mensen met een verstandelijke beperking en/of psychische problematiek een beroep doen op ons team met professionele begeleiders via geavanceerde beeldbeltechnologie. Het is daarom niet verrassend dat zorgverleners ons, ook in deze coronaperiode, goed weten te vinden. Wij sloten in de afgelopen…

Lees meer

DigiContact beeldbel-app nu ook beschikbaar voor Android

Door de coronacrisis is begeleiding op afstand voor een grote groep mensen essentieel geworden. Soms is zorg op afstand zelfs de enige manier dat begeleiding mogelijk is, omdat mensen in quarantaine geplaatst zijn of er geen bezoek/begeleiding meer mag komen. Daarom heeft DigiContact, ondersteuning via beeldbellen, versneld een Android app gelanceerd. Om de bekendheid van…

Lees meer

Versneld aanmelden mogelijk

DigiContact is nu extra belangrijk DigiContact vervult tijdens de Corona crisis een bijzondere taak. Mensen die besmet zijn, en geen andere begeleidingsvorm kunnen ontvangen, worden via beeldbellen begeleid. Daarnaast is het zo dat gebruikers van DigiContact ook nu dag en nacht kunnen (beeld)bellen, als ze ongerust zijn. Wij hebben een snelle noodaanmeldingsprocedure ingesteld om nieuwe…

Lees meer

Ontdek hoe DigiContact het verschil kan maken in uw organisatie

Direct persoonlijk advies?

088 100 4949