Alle publicaties

De publicaties zijn in verschillende categorieën verdeeld. Hier ziet u ze allemaal.

Als ik gebeld heb, kan ik daarna dingen loslaten

Een gesprek met Pascalle, ervaringsdeskundige bij zorgaanbieder Amarant en gebruiker van DigiContact. Sinds vorig jaar doe ik mee aan de pilot met DigiContact. In het begin dacht ik: ‘Ja, DigiContact, leuk, maar waar blijft de persoonlijk begeleider dan?’ Dat was mijn grootste angst. Als het goed zou gaan, dat dan de persoonlijke begeleiding zou wegvallen. Maar…

Lees meer

Bij DigiContact kan ik mijn verhaal kwijt

Een gesprek met Malu, ervaringsdeskundige bij zorgaanbieder Amarant en gebruiker van DigiContact. Het is denk ik al een jaar geleden dat ik ben gestart met DigiContact. Het was hartstikke leuk om mee te doen aan de pilot. Ik kreeg een Ipad, waar we mee konden inbellen. In begin was dat wel even wennen. Je krijgt…

Lees meer

Versneld aanmelden mogelijk

DigiContact is nu extra belangrijk DigiContact vervult tijdens de Corona crisis een bijzondere taak. Mensen die besmet zijn, en geen andere begeleidingsvorm kunnen ontvangen, worden via beeldbellen begeleid. Daarnaast is het zo dat gebruikers van DigiContact ook nu dag en nacht kunnen (beeld)bellen, als ze ongerust zijn. Wij hebben een snelle noodaanmeldingsprocedure ingesteld om nieuwe…

Lees meer

Na mijn werkdag kan ik met een gerust hart naar huis

Een gesprek met Winnie van Geffen, ambulant begeleider bij zorgaanbieder Amarant. Twee van mijn cliënten maken momenteel gebruik van DigiContact. Zij bellen in op afspraak, en op ieder moment dat ze verder nog behoefte hebben aan een gesprek. Een cliënt vertelde dat zij zelfs ’s nachts had ingebeld, omdat ze zich niet goed voelde. Ze…

Lees meer

Ontdek hoe DigiContact het verschil kan maken in uw organisatie

Direct persoonlijk advies?

088 100 4900