Wat levert het op?

DigiContact levert 24 uur per 7  dagen in de week professionele begeleiding. Onze HBO-geschoolde begeleiders staan dag en nacht klaar om de (zorg) vragen te beantwoorden. Op basis van de ervaring van de inzet van DigiContact bij andere organisaties zien wij de volgende voordelen voor de inzet van DigiContact

  • Zorg vragen kunnen stellen wanneer het de cliënt uitkomt
  • Door de inzet van DigiContact zien wij verlaging van de werkdruk bij uw organisatie. Begeleiders en behandelaars kunnen hun werk loslaten omdat DigiContact er altijd is voor de cliënt.
  • Met de juiste inzet van DigiContact zien wij een verhoging van de productiviteit van uw medewerkers.
  • De toenemende krapte op de arbeidsmarkt kan ondervangen worden door een slimme combinatie van DigiContact en zorg achter de voordeur. De juiste zorg op de juiste plek noemen wij dat.
  • Met de inzet van DigiContact voldoet u aan de HBO-eisen die in sommige inkoopcontracten voorkomen.

Deze organisaties gingen u voor:

Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.
Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.