Hier vind je het antwoord op je vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!
Contact
Aanmelden Ga naar het formulier
E-mail welkom@digicontact.nl
Telefoon 0881004949
Aanmelden gaat via je begeleider. Hij/zij vult het aanmeldformulier in in. Daarna maken we een afspraak voor een intake.
Na aanmelding bij DigiContact volgt een intake. De intake is altijd met jou en je begeleider. In de intake bespreken we wat je hulpvragen zijn en hoe we je kunnen helpen. Ook kun je aangeven wat jij fijn vindt in een gesprek of contactmoment en wat juist niet. Wij houden daar dan rekening mee.
Af en toe hebben we ook een evaluatie. Tijdens de evaluatie kun je vertellen wat je van het (beeld)bellen met DigiContact vindt, en of je iets wilt veranderen.
DigiContact is er voor iedereen die al hulp krijgt van een andere zorginstelling, maar extra ondersteuning nodig heeft. We werken samen met zorginstellingen in de gehandicaptenzorg, geestelijke gezondheidszorg en ouderenzorg, en we ondersteunen mantelzorgers.
DigiContact werkt vooral met de volgende doelgroepen:
Maar let op! Als je niet binnen één van deze doelgroepen valt, kunnen we je soms alsnog helpen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ook zorgprofessionals kunnen gebruikmaken van onze diensten, zoals de verpleegkundige triage voor medisch advies of de agogische triage voor overleg, advies en opvang na schokkende gebeurtenissen. Onze zorgprofessionals denken graag mee.
Onze ondersteuning is extra. Je blijft de (fysieke) hulp en begeleiding krijgen die je al hebt. Alleen is je reguliere begeleiding niet altijd en overal beschikbaar. Of jij hebt dingen nodig die je huidige begeleider je niet kan bieden.
Met DigiContact beslis je zelf wanneer je ondersteuning nodig hebt, en waarbij.
Misschien wil je alleen af en toe kunnen bellen, als er iets gebeurt of je je niet goed voelt. Of je hebt juist vaker hulp nodig, bijvoorbeeld bij dagelijkse taken zoals op tijd opstaan of het begrijpen van brieven.
Samen kijken we wat het beste bij jou past.
Nee. De ondersteuning van DigiContact is altijd op afstand. Dit betekent dat wij niet naar jou toe komen, en jij ook niet naar ons. Maar: hoewel we niet fysiek bij je zijn, we doen ons best om te zorgen dat het wel zo voelt.
Na aanmelding bij DigiContact volgt een intake. De intake is altijd met zorgvrager en begeleider samen. In de intake bespreken we wat de hulpvragen zijn en hoe wij kunnen helpen. Ook kan de zorgvrager aangeven wat hij/zij fijn vindt in een gesprek of contactmoment en wat juist niet. Wij houden daar dan rekening mee.
Als we eenmaal van start zijn, hebben we periodiek een evaluatie. Tijdens de evaluatie bespreken we hoe het gaat en of we iets moeten aanpassen.
Het installeren van de app is niet moeilijk. Wel moet je een extra handeling doen als je de app op je startscherm wil zetten. Deze handleiding helpt begeleiders en zorgvragers bij de installatie op een iPhone of op een Android-toestel. In de handleiding staan afbeeldingen zodat alle stappen duidelijk zijn.
Lukt het niet zelf om de app te installeren? Vraag dan eerst hulp aan je begeleider of iemand anders die handig is met een smartphone, tablet of computer. Doordat deze persoon naast jou kan zitten en met je mee kan kijken, kan deze jou het beste helpen.
Klik hier voor de installatiehandleiding
Heb je een probleem met de DigiContact-app? Bijvoorbeeld omdat het inloggen niet lukt, omdat er tijdens het bellen geen beeld of geluid is, of iets anders. Klik dan hier om naar probleemoplossing te gaan.
Lukt het niet zelf om het probleem op te lossen? Vraag dan eerst hulp aan je begeleider of iemand anders die handig is met een smartphone, tablet of computer. Doordat deze persoon naast jou kan zitten en met je mee kan kijken, kan deze jou het beste helpen.
Staat je probleem er niet tussen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Bij DigiContact werken professionele begeleiders en verpleegkundigen. Ze voldoen aan dezelfde (opleidings)eisen als de begeleiders en verpleegkundigen die fysiek zorg en ondersteuning verlenen.
Benieuwd wie er bij DigiContact werken? Klik hier om ons team te bekijken!
Na je aanmelding krijg je inloggegevens. Hiermee kun je inloggen in de DigiContact app en met ons bellen.
Klik hier om naar onze 'Veelgestelde vragen' te gaan of neem contact met ons op.
DigiContact is er voor iedereen die al hulp krijgt van een andere zorginstelling, maar extra ondersteuning nodig heeft. We werken samen met zorginstellingen in de gehandicaptenzorg, geestelijke gezondheidszorg en ouderenzorg, en we ondersteunen mantelzorgers.
DigiContact werkt vooral met de volgende doelgroepen:
Maar let op! Als je niet binnen één van deze doelgroepen valt, kunnen we je soms alsnog helpen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ook zorgprofessionals kunnen gebruikmaken van onze diensten, zoals de verpleegkundige triage voor medisch advies of de agogische triage voor overleg, advies en opvang na schokkende gebeurtenissen. Onze zorgprofessionals denken graag mee.
Bij DigiContact werken professionele begeleiders en verpleegkundigen. Ze voldoen aan dezelfde (opleidings)eisen als de begeleiders en verpleegkundigen die fysiek zorg en ondersteuning verlenen.
Benieuwd wie er bij DigiContact werken? Klik hier om ons team te bekijken!
DigiContact is er voor iedereen die al hulp krijgt van een andere zorginstelling, maar extra ondersteuning nodig heeft. We werken samen met zorginstellingen in de gehandicaptenzorg, geestelijke gezondheidszorg en ouderenzorg, en we ondersteunen mantelzorgers.
DigiContact werkt vooral met de volgende doelgroepen:
Maar let op! Als je niet binnen één van deze doelgroepen valt, kunnen we je soms alsnog helpen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ook zorgprofessionals kunnen gebruikmaken van onze diensten, zoals de verpleegkundige triage voor medisch advies of de agogische triage voor overleg, advies en opvang na schokkende gebeurtenissen. Onze zorgprofessionals denken graag mee.
Aanmelden gaat via de begeleider. Hij/zij vult op via op deze pagina een formulier in. Daarna maken we een afspraak voor een intake.
Na aanmelding bij DigiContact volgt een intake. De intake is altijd met zorgvrager en begeleider samen. In de intake bespreken we wat de hulpvragen zijn en hoe wij kunnen helpen. Ook kan de zorgvrager aangeven wat hij/zij fijn vindt in een gesprek of contactmoment en wat juist niet. Wij houden daar dan rekening mee.
Als we eenmaal van start zijn, hebben we periodiek een evaluatie. Tijdens de evaluatie bespreken we hoe het gaat en of we iets moeten aanpassen.
Het installeren van de app is niet moeilijk. Wel moet je een extra handeling doen als je de app op je startscherm wil zetten. Deze handleiding helpt begeleiders en zorgvragers bij de installatie op een iPhone of op een Android-toestel. In de handleiding staan afbeeldingen zodat alle stappen duidelijk zijn.
Lukt het niet zelf om de app te installeren? Vraag dan eerst hulp aan je begeleider of iemand anders die handig is met een smartphone, tablet of computer. Doordat deze persoon naast jou kan zitten en met je mee kan kijken, kan deze jou het beste helpen.
Klik hier voor de installatiehandleiding
Heb je een probleem met de DigiContact-app? Bijvoorbeeld omdat het inloggen niet lukt, omdat er tijdens het bellen geen beeld of geluid is, of iets anders. Klik dan hier om naar probleemoplossing te gaan.
Lukt het niet zelf om het probleem op te lossen? Vraag dan eerst hulp aan je begeleider of iemand anders die handig is met een smartphone, tablet of computer. Doordat deze persoon naast jou kan zitten en met je mee kan kijken, kan deze jou het beste helpen.
Staat je probleem er niet tussen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Bij DigiContact werken professionele begeleiders en verpleegkundigen. Ze voldoen aan dezelfde (opleidings)eisen als de begeleiders en verpleegkundigen die fysiek zorg en ondersteuning verlenen.
Benieuwd wie er bij DigiContact werken? Klik hier om ons team te bekijken!