'De behoefte van gebruikers
staat altijd centraal.'
- Imke is begeleider bij DigiContact -
Keuze uit vier abonnementsvormen
Maatwerk is in overleg mogelijk
De behoefte staat centraal
Begeleiding op maat
Wij werken samen met zorginstellingen die zorg 'achter de voordeur' leveren. Bij het opstellen van het samenwerkingscontract kijken we naar de verwachte behoefte van de toekomstige gebruikers. Samen kiezen we voor de meest passende abonnementsvorm.
Past de behoefte van uw organisatie niet precies bij de abonnementen die wij aanbieden, dan is maatwerk mogelijk. Ook een proefperiode, waarbij gekeken wordt hoe DigiContact ontvangen wordt binnen uw organisatie, kunnen wij verzorgen. Het is mogelijk dat wij hiervoor tegen vergoeding tablets in bruikleen beschikbaar stellen.
DigiContact kan worden gefinancierd vanuit de WMO, WLZ of ZVW. Vanuit de indicatie wordt een gedeelte besteed aan DigiContact. Dit wordt geoormerkt als reguliere zorg. DigiContact kan indien gewenst meedenken over de meest geschikte financieringsvorm.
Abonnementen
Licht
24/7 bereikbaar
1 x per week (on)geplande ondersteuning
of
dagelijks wekgesprek
of
dagelijkse medicatie herinnering
Regulier
24/7 bereikbaar
1-3 x per week (on)geplande ondersteuning
en/of
dagelijks wekgesprek
en/of
dagelijkse medicatie herinnering
Specialistisch
24/7 bereikbaar 1-6 x per week (on)geplande ondersteuning
en/of
dagelijks wekgesprek
en/of
dagelijkse medicatie herinnering
- Succesvol in gebruik bij:
Wilt u meer informatie? Wij vertellen er graag meer over tijdens een afspraak of presentatie binnen uw bedrijf.